Antena 3 CNN Life După Coca Cola Oreo, se lansează și Nutella cu năut și sirop de orez

După Coca Cola Oreo, se lansează și Nutella cu năut și sirop de orez

A.D.
1 minut de citit Publicat la 15:17 03 Sep 2024 Modificat la 15:26 03 Sep 2024
un borcan cu nutella vegana pe care scrie pe baza de plante
Marile companii se întrec în a modifica rețete celebre pentru a le adapta la noile curente culinare. Foto: Profimedia Images

Producătorul italian de dulciuri Ferrero a anunţat, marţi, că va începe să comercializeze o versiune pe bază de plante a celebrei sale creme de ciocolată Nutella în mai multe ţări europene, informează AFP. Încă o companie celebră, Coca Cola, anunțase de curând că modifică rețeta băuturii sale pentru a-i da aroma biscuiților Oreo. 

"În prezent, din ce în ce mai mulţi consumatori aleg să îşi reducă şi chiar să evite produsele de origine animală, din motive ce ţin fie de regimul alimentar, fie de modul de viaţă", a precizat compania, într-un comunicat de presă, citat de Agerpres.

Noua "Nutella Plant-Based" va fi disponibilă, începând cu data de 4 septembrie, în magazinele din Italia, Franţa şi Belgia, a precizat un purtător de cuvânt al companiei.

Pentru a evita orice ingredient de origine animală, compania a decis să elimine laptele şi să adauge ingrediente vegetale precum năut sau sirop de orez în reţeta originală. Ferrero dă asigurări că nu a făcut niciun compromis când vine vorba de gust.

Grupul italian, care pe lângă crema de ciocolată Nutella mai produce şi pralinele Ferrero Rocher şi ouăle de ciocolată Kinder, precizează că "produsul nu este recomandat consumului de persoanele alergice la proteinele din lapte, deoarece este fabricat într-o facilitate în care se procesează lapte".

Creată în urmă cu 60 de ani, crema de ciocolată Nutella este vândută, în versiunea sa tradiţională, în aproape 170 de ţări.

Averea familiei Ferrero îşi are rădăcinile într-o patiserie de familie din nordul Italiei care folosea alune pentru a înmulţi crema de cacao. Treptat, a devenit o firmă producătoare de dulciuri, deschizând facilităţi de producţie şi birouri peste hotare după cel de Al Doilea Război Mondial. În anii '60, compania a lansat mărcile Nutella şi Kinder Chocolate, iar ulterior a lansat produse precum bomboanele Tic Tac şi Ferrero Rocher. 

×
x close