Coca-Cola a anunțat marți că lansează o băutură cu aromă de Oreo, în colaborare cu producătorul de biscuiți. Băutura fără zahăr, în ediție limitată, va fi lansată din septembrie într-o cutie de culoare albă și neagră care conține ceea ce Coca-Cola descrie ca fiind „indicii aromate inspirate de biscuiții Oreo”, notează Sky News.
În același timp, Oreo va lansa biscuiți cu aromă de Coca-Cola.
Eugenia Zalis, director global de marketing pentru producătorul Oreo Mondelez International, a declarat că „abia așteaptă să vadă reacțiile” clienților - dar acestea au început deja să apară înainte ca produsele să ajungă pe rafturi.
Utilizatorii X s-au grăbit să posteze meme-ul Jurassic Park inspirat de personajul lui Jeff Goldblum, Ian Malcolm: „Oamenii voștri de știință au fost atât de preocupați dacă pot sau nu, încât nu au stat niciodată să se gândească dacă ar trebui”.
Un altul a adăugat: „Voi mânca cu plăcere Oreo în timp ce beau o Coca-Cola Zero, dar nu vreau o astfel de băutură.”
Alții au fost mai entuziaști, scriind pur și simplu: „Am nevoie de asta.”
Zalis a fost încrezătoare în colaborare, spunând: „Am ridicat cu adevărat miza”.
Băutura va fi disponibilă la marii comercianți cu amănuntul și la Pizza Express, Popeyes și Slim Chickens, a declarat Coca-Cola.
„Am luat măsuri atente pentru a ne asigura că oferim experiența Oreo într-o Coca-Cola și viceversa”, a declarat Oana Vlad, Global VP, Brand Strategy la The Coca-Cola Company. „Ambele produse au trecut prin mai multe teste și așteptăm cu nerăbdare să urmărim reacția publică despre gustul fiecăruia. La sfârșitul zilei, angajamentul nostru reciproc față de calitatea produselor și excelența tehnică - și dorința noastră de a ne distra și de a lucra împreună ca o echipă - au făcut acest lucru posibil.”