![topul oraselor cu cea mai buna calitate a vietii din lume pe primul loc se afla o capitala europeana topul oraselor cu cea mai buna calitate a vietii din lume pe primul loc se afla o capitala europeana](https://www.antena3.ro/thumbs/landscape/2024/07/16/topul-oraselor-cu-cea-mai-buna-calitate-a-vietii-din-lume-pe-primul-loc-se-afla-o-capitala-europeana-912873.jpg)
Noul brand turistic al României a stârnit numerose controverse, atât din cauza calităţii discutabile a sloganului, dar şi a acuzaţiilor de plagiat în ceea ce priveşte logo-ul. La nici o zi după lansarea oficială a brandului la Shanghai, pe internet au început să circule o mulţime de comentarii ironice la adresa campaniei de promovare a turismului românesc, precum şi imagini care parodiază logo-ul noului brand aprobat de Elena Udrea.
Imaginea următoare este una dintre acestea. În locul sloganului ?Explore the Carpathian Garden?, realizatorii imaginii-parodie ne propun să explorăm o gradină puţin mai... sinistră: aceea a unui cimitir, făcând aluzie la situaţia dezastruoasă a economiei româneşti.
Logo-ul campaniei a fost înlocuit cu cel al ţigărilor Carpaţi, ceea ce sugerează că brandul turistic este la fel de ieftin ca şi produsul celebrei companii de ţigarete.
Antena3.ro