Simona Halep a ajuns la un acord cu Nike, anunţul oficial urmând să vină peste câteva zile. Este o lovitură importantă dată de jucătoarea româncă, care va face astfel un pas în faţă după despărţirea de Adidas.
În acelaşi timp, Nike încearcă să pună presiune pe Maria Şarapova. Brandul nu a renunţat la serviciile rusoaicei în perioada când aceasta a fost suspendată pentru dopaj, dar acum s-a intrat în ultimul an de contract.
"Cei mai mulţi dintre sponsori au rămas alături de ea în perioada în care a fost suspendată pentru dopaj. Dar sunt sigur că există o serie de clauze de penalităţi în contracte pentru asemenea situaţii", a explicat Simon Chadwick, profesor în managementul sportului la Universitatea din Salford.
Astfel, Nike doreşte prelungirea contractului cu Şarapova, însă pentru o sumă ceva mai mică. Maria, deşi un nume care vinde în continuare bine, se află într-o postură incomodă, problemele sale legate de dopaj părând să o ajungă tot mai mult din urmă, informează telekomsport.ro.
"În termeni de brand şi reputaţie, Sharapova e lider de piaţă. Ea atrage toată atenţia, iar revenirea sa a demonstrat acest lucru. E un star imens, iar lumea tenisului are nevoie de ea", a dezvăluit Karen Earl, chairman la European Sponsorship Association.