Vizitatorii Băneasa Shopping City vor avea oportunitatea să admire de aproape două dintre cele mai rapide mașini din lume, inclusiv pe cea care a propulsat echipa Vodafone McLaren Mercedes în Campionatul Mondial de F1® în anul 2008.
Expunerea celor două mașini face parte din campania pentru consum responsabil Johnnie Walker, Join the Pact. În data de 5 iunie, Mika Häkkinen, ambasadorul global Johnnie Walker pentru promovarea consumului responsabil de alcool va fi în București pentru a transmite consumatorilor români mesajul “Nu te urca la volan sub influența alcoolului”.
"Pentru prima dată în România a ajuns maşina lui Lewis Hamilton cu care a câştigat campionatul mondial de Formula 1 şi, respectiv, un monopost, un prototip, pe care îl va conduce Mika Hakkinen pe 5 iunie, într-un circuit demonstrativ, care promovează programul nostru de consum responsabil de alcool", a declarat la Antena 3 Viorel Ognean, director de dezvoltare regională DIAGEO.
Proiectată de creatorii maşinilor de Formula 1, maşina Caparo T1, cu un propulsor V8 de 3,5 litri si 600 de cai putere, este una dintre cele mai rapide maşini din lume, ajungând de la 0 la 100 km/h în numai 2,5 secunde.
Caparo T1 Producător: Caparo Vehicle Technologies
Clasă: mașină sport
Motor: V 8 3,496 cc (3,5 litri), central, tracțiune pe spate
Transmisie: 6 trepte
Distanța între roți: 2.900 mm (110 in)
Lungime: 4.066 mm (160,1 in)
Lățime: 1.990 mm (78 in)
Înălțime: 1.076 mm (42,4 in)
Masă proprie: 470 kg (1.000 lb)
Designer: Ben Scott - Geddes
Mika Häkkinen este singurul pilot de curse auto desemnat să conducă această masină puternică. Însă până pe 5 iunie, când finlandezul va sosi la Bucureşti, şoferii români îşi pot lua angajamentul că nu vor urca băuţi la volan.
Fanii întrecerilor de automobilism vor putea admira și modelul Vodafone McLaren Mercedes MP4-23 F1®, o mașină puternică, cu o capacitate de 2,4 litri și un propulsor V8 de 95 kilograme, model cu care fostul pilot Vodafone McLaren Mercedes, Lewis Hamilton, a câștigat titlul de campion mondial de F1® în anul 2008.
Join the Pact este o campanie menită să încurajeze și să determine consumatorii, prin semnarea pactului, să facă un angajament personal de nu se urca la volan sub influența alcoolului. Până în prezent, aproximativ un milion de oameni din întreaga lume s-au alăturat campaniei alături de Mika Häkkinen, în rolul său fundamental de ambasador global Johnnie Walker pentru promovarea consumului responsabil de alcool. Consumatorii români sunt invitați să facă un angajament personal de a nu se urca la volan sub influența alcoolului prin semnarea pactului, utilizând aplicația interactivă disponibilă pe pagina oficială de Facebook Johnnie Walker România: http://www.facebook.com/JohnnieWalkerRomania.
"Lumea este invitată să semneze acest pact, fie pe acest panou, fizic, fie pe o aplicaţie în Facebook. Ei vor semna şi se vor angaja că nu o să se urce niciodată la volan după ce au consumat alcool", a mai declarat Viorel Ognean, director de dezvoltare regională DIAGEO.
Diageo, lider mondial pe piața distribuitorilor de băuturi premium și deținătorul brandului JOHNNIE WALKER®, se angajează să promoveze consumul responsabil de alcool, acesta fiind elementul principal de legătură cu Vodafone McLaren Mercedes. În România, JOHNNIE WALKER® este distribuit în mod oficial de PPD România, cel mai mare distribuitor de băuturi alcoolice premium și partenerul pe termen lung al renumitului producător de băuturi alcoolice, DIAGEO.