„În baza acestui parteneriat, LPF va încasa în următoarele cinci sezoane compeţitionale, în mod necondiţionat, o sumă anuală netă egală cu valoarea sumelor anuale încasate din cedarea drepturilor de difuzare primite de LPF în sezoanele competiţionale 2011/2012, 2012/2013, 2013/2014”, se arată în comunicatul LPF, citat de Mediafax.
„La această sumă se va adăuga suma de 1.000.000 de euro net anual în situaţia în care LPF va organiza competiţia Cupa Ligii, precum şi un procent de 20% din veniturile nete din publicitate realizate de posturile TV cu ocazia transmiterii, în direct, a jocurilor din Campionatul Naţional al Ligii 1”, se mai precizează în comunicat.
Înţelegerea dintre cele două părţi prevede că din sumele care urmează să fie încasate în baza acestui parteneriat nu vor fi achitate comisoane de intermediere, aşa cum s-a procedat anterior.
„Prin semnarea parteneriatului media în condiţiile prezentate, mi-am respectat angajamentele asumate faţă de cluburile din Liga I la momentul alegerii în funcţia de preşedinte al LPF”, a declarat şeful Ligii, Gino Iorgulescu.
Reprezentantul legal al noului partener media al LPF s-a declarat „încântat de semnarea contractului cu LPF, fiind convins că experienţa companiei pe care o reprezintă în privinţa valorificării drepturilor de difuzare va contribui în mod decisiv la creşterea valorică a produsului media asociat Campionatului Naţional al Ligii 1 şi, implicit, a spectacolului sportiv creat de această competiţie”.