EXIT POLL
CURSCIRA
AVANGARDE
INSOMAR
CIOLACU MARCEL
25
.00
%
24
.60
%
SIMION GEORGE
15
.00
%
14
.00
%
CIUCĂ NICOLAE
14
.00
%
13
.00
%
LASCONI ELENA
18
.00
%
18
.20
%
GEOANĂ MIRCEA
5
.00
%
5
.40
%
KELEMEN HUNOR
4
.00
%
4
.50
%
GEORGESCU CĂLIN
16
.00
%
16
.50
%
Antena 3 CNN Sport Fotbal intern Cinci efecte ale noului Cod Fiscal asupra fotbalului românesc

Cinci efecte ale noului Cod Fiscal asupra fotbalului românesc

<1 minut de citit Publicat la 11:44 05 Ian 2016 Modificat la 11:44 05 Ian 2016
football-690684_960_720.jpg
Foto:Pixabay.com
Federația Română de Fotbal a prezentat, pe site-ul oficial, cele mai importante efecte pe care noul Cod Fiscal, intrat în vigoare de la 1 ianuarie, le are asupra fotbalului românesc. 

"Articol modificat: Art. 25 (4) lit. i)
Implicații: Plafonul sponsorizărilor se ridică de la 0.3% la 0.5%, acestea putându-se reporta pe o perioadă de 7 ani. Propunerea inițială a FRF a fost ridicarea plafonului la 1%. Practic, din 2016, societățile comerciale au posibilitatea să direcționeze mai mulți bani, prin sponsorizări, către fotbal. Această modificare reprezintă o provocare pentru cluburi, care își pot atrage astfel surse de finanțare consistente și transparente prin dezvoltarea zonelor de marketing, comercial și comunicare.

Articol modificat: Art. 62 lit. w)
Implicații: Cluburile care aspiră la participarea în competiții continentale, precum și cele care obțin participarea în aceste competiții, vor avea de acum posibilitatea de a oferi prime neimpozabile, pentru calificare și pentru participare.
Continuarea pe gsp.ro

×
x close