Detaliile financiare nu au fost dezvăluite, dar se apreciază că valorarea contractului se ridică la 80 de milioane de lire sterline pentru ca numele băncii să înlocuiască brandul danez de bere Carlsberg, care sponsorizează Liverpool din 1992.
De cinci ori campioni europeni, jucăorii Liverpool vor schimba tricolul din iulie anul viitor până la finele sezonului 2013-14.
"Oportunitatea de sponsorizare a atras un nivel extraordinar de interes din partea unor branduri recunoscute global" declara directorul clubului, Christian Purslow.
Acordul vine într-un moment în care antrenorul Rafael Benitez şi-a exprimat frustrarea în presezon pentru că a nu a putut beneficia de bani pentru transferuri.
Liverpool, cel mai de succes club din Anglia, cu 18 titluri ale Ligii şi cinci triumfuri în cupele europene, nu au mai câştigat un campionat din 1990.
Liverpool se estimează că beneficiază de transmisii la nivel mondial de 90.000 de ore în fiecare an. Actualul contract de sponsorizare cu Carlsberg A/S costă 7,2 milioane de lire pe an.
Carlsberg a precizat luni că intenţionează să cotinue o colaborare apropiată cu Liverpool FC, în pofida faptului că nu a putut renegocia contractul.
Premier League, ce cuprinde 20 cluburi, este considerat cel mai popular campionat din lume şi cel mai urmărit eveniment sportiv, jocurile fiind transmise în circa 611 milioane case în 207 ţări.
Antena3.ro