Prin acest parteneriat şi-au unit destinele două societăţi în curs de afirmare în domeniul lor, care au pornit la drum şi au găsit succesul prin abordări similare. Ambele sunt companii tinere, dinamice şi ambiţioase. Dacia este în continuare, după trei ani de la intrarea pe piaţa din Italia şi de la debutul expansiunii internaţionale, singura firmă de maşini low-cost din lumea auto, mai se arată într-un comunicat postat pe www.udinese.it. Compania de origine română, preluată în anii trecuţi de Grupul Renault, este în ziua de azi cea mai avansată expresie a filozofiei low-cost şi se identifică perfect prin semnătura: "Gândeşte mare, plăteşte puţin".
Andrea Baracco, directorul de Comunicare al Renault Italia, a comentat acest parteneriat: "Este o oportunitate de a face cunoscut publicului larg un brand tânăr care înregistrează în prezent importante succese comerciale, în contrast cu declinul vânzărilor de automobile din ţara noastră. Această sponsorizare reprezintă pentru noi oportunitatea de a avea o importantă expunere, prin intermediul campionatului naţional de fotbal, menită să îmbunătăţească reputaţia Daciei pe piaţa din Italia."
La rândul său, directorul general al Udinese Calcio, Pietro Leonardi, a spus că este o mare satisfacţie ca imaginea clubului să fie alăturată cu un brand dinamic, care se diferenţiază pe piaţa auto prin intermediul strategiei preţului redus.
Din păcate pentru Dacia, ale cărei uzine de la Piteşti se află în aşteptare şi mii de angajaţi au fost trimişi acasă pe o perioadă de timp nedeterminată, debutul în Serie A nu a fost unul cu noroc. Udinese a pierdut meciul disputat în deplasare la Milan, scor 1-5. Pato a deschis scorul, în minutul patru, iar Kaka a majorat diferenţa zece minute mai târziu. Di Natale a punctat pentru Udinese în minutul 17, însă Pato a restabilit avantajul de două goluri după un minute. Seedorf a trimis Milan la cabine cu scorul de 4-1, iar Kaka a stabilit scorul final la 7 minute de la reluare.
Foto: www.udinese.it
Antena3.ro