"China este una dintre ţările cele mai puternice ale lumii. Da, sunt unele scandaluri în fotbal şi FIFA luptă împotriva copurţiei. Dar acest lucru nu are nici o legătură cu fiecare dintre fanii din China ai fotbalului. Este un sport de masă care a prins în China foarte bine. Avem mare nevoie de China şi, de aceea, urăm bun venit primei companii din această ţară care spionează Cupa Mondială.", a declarat Thierry Weil, directorul de marketing al competiţiei.
Parte din această înţelegere este şi un număr de panouri solare cu care compania chineză va produce electricitate în cele 20 de centre ale FIFA din Africa de Sud. Valoarea contractului nu este cunoscută, dar poate fi estimată la câteva zeci de milioane de euro, comparabil cu cât dau FIFA şi companii precum Adidas, Coca Cola, Emirates Airlines, Hyundai/Kia, Sony şi Visa, potrivit Eurosport.
În acelaşi timp, contractul semnat cu Green Energy este o mutare care aduce pe lângă bani şi imagine pozitivă, prin asocierea cu o companie care produce tehnologie care ajută mediul înconjurător.
Antena3.ro