Firma internaţională de consultanţă Accenture a pus capăt acordului care a durat mai bine de şase ani. Compania şi-a motivat decizia printr-un comunicat în care preciza că Woods ?nu mai este reprezentantul potrivit" pentru a-i face reclamă. Fostul jucator de golf a mai primit o lovitură financiară sâmbătă, când firma de aparate de ras Gillette a spus că va reduce spoturile publicitare cu Woods.
Deciziile vin după ce Woods a anunţat, vineri, că renunţă la golful profesionist. Vestea i-a uimit atât pe colegi, cât şi pe fani. "Cred că trebuie să ne gândim la ce o să se întâmple cu sponsorii corporatişti, cu sponsorii turneelor, cu sponsorii individuali. Adică, în momentul în care se află lumea, în vremurile acestea grele, economic vorbind, nu mai aveam nevoie de încă o lovitură dată acestui sport şi, evident, retragerea lui Tiger va avea un impact simţitor", a declarat Graeme McDowell, jucător de golf.
Toate aceste probleme au început după accidentul de maşină din 27 noiembrie. După acel incident, cel mai bogat sportiv din lume a recunoscut că a fost infidel şi i-a cerut iertare soţiei, Elin Nordegren. Fostul top-model suedez ameninţă deja cu divorţul iar campionul miliardar risca să piardă nu doar o sumă consistentă ci şi pe cei doi copii: fetiţa de doi ani şi băieţelul de zece luni. Până la urmă, Elin i-a dat un ultimatum: ea va încerca să-i rămână alături cu condiţia să renunţe nu doar la amante, ci şi la golf.