Deşi pe parcursul scandalului a stat alături de Tiger Woods, Gatorade a renunţat la contractul cu jucătorul de golf la câteva zile după ce acesta şi-a cerut scuze public tuturor celor afectaţi de aventurile lui şi a promis că revine în sport.
Jennifer Schmit, purtătoare de cuvânt pentru acest brand, a declarat pentru Sky Sports: "Nu mai vedem niciun rol pentru Tiger în eforturile noastre de marketing şi am încheiat relaţia de afaceri. Îi dorim numai bine".
Ea a adăugat totuşi că băutura destinată sportivilor, vândută de PepsiCo, va continua colaborarea lui Fundaţia Tiger Woods, organizaţia caritabilă a jucătorului de golf care oferă oportunităţi educaţionale pentru copiii defavorizaţi.
Scandalul din jurul lui Tiger Woods a izbucnit atunci când acesta şi-a lovit maşina în condiţii misterioase în apropierea casei din Florida, la orele dimineţii din 27 noiembrie. Imaginea lui publică a fost de atunci făcută praf după ce 14 femei au susţinut că au avut relaţii intime cu Tiger Woods, bărbat însurat şi tată a doi copii.
Antena3.ro