Antena 3 CNN Sport Alte sporturi Preţurile reclamelor de la Super Bowl pică la "doar" 2,5 milioane de dolari pe 30 de secunde

Preţurile reclamelor de la Super Bowl pică la "doar" 2,5 milioane de dolari pe 30 de secunde

1 minut de citit Publicat la 14:20 12 Ian 2010 Modificat la 14:20 12 Ian 2010
Preţurile reclamelor de la Super Bowl pică la "doar" 2,5 milioane de dolari pe 30 de secunde
Criza financiară loveşte şi fotbalul american, iar veniturile produse de celebrul "Super Bowl" în acest an vor fi mai mici decât cele de anul trecut. Se estimează că un spaţiu de emise de 30 de secunde se va vinde, la finala MLF, cu sume între 2,5 şi 2,8 milioane de dolari. Recordul în acest sens fusese stabilit în 2009, când 30 de secunde se vindeau cu 3 milioane de dolari.
Finala Ligii Naţionale de Fotbal American (MLF), care este programată pe 7 februarie, va fi şi anul acesta cel mai scump eveniment de la televizor pentru cei ce doresc să îşi facă publicitate. Televiziunea CBS va încasa între 2,5 şi 2,8 milioane de dolari pentru fiecare 30 de secunde de publicitate, mai puţin decât a încasat NBC anul trecut. O sumă justificată de faptul că peste 100 de milioane de telespectatori vor vedea, garantat, acele reclame.
Acesta este doar al doilea an din istoria MLF în care preţul publicităţii scade faţă de cel precedent. În ciuda scăderii, companiile obişnuite să cumpere acel spaţiu publicitar nu s-au grăbit să îl cumpere. Totuşi, din cele 62 de spaţii publicitare, până vineri doar patru nu se vânduseră încă.
"Credem că politica noastră de preţuri este bună şi considerăm că suntem într-o situaţie mai bună cu vânzările decât stătea NBC anul trecut.", a declarat John Bogusz, vicepreşedintele de marketing al departamentului de sport de la televiziunea americană CBS.
Antena3.ro

×
x close