Finala Ligii Naţionale de Fotbal American (MLF), care este programată pe 7 februarie, va fi şi anul acesta cel mai scump eveniment de la televizor pentru cei ce doresc să îşi facă publicitate. Televiziunea CBS va încasa între 2,5 şi 2,8 milioane de dolari pentru fiecare 30 de secunde de publicitate, mai puţin decât a încasat NBC anul trecut. O sumă justificată de faptul că peste 100 de milioane de telespectatori vor vedea, garantat, acele reclame.
Acesta este doar al doilea an din istoria MLF în care preţul publicităţii scade faţă de cel precedent. În ciuda scăderii, companiile obişnuite să cumpere acel spaţiu publicitar nu s-au grăbit să îl cumpere. Totuşi, din cele 62 de spaţii publicitare, până vineri doar patru nu se vânduseră încă.
"Credem că politica noastră de preţuri este bună şi considerăm că suntem într-o situaţie mai bună cu vânzările decât stătea NBC anul trecut.", a declarat John Bogusz, vicepreşedintele de marketing al departamentului de sport de la televiziunea americană CBS.
Antena3.ro