Pe a doua poziție s-au clasat Edwin Keleti și Botond Csomortani (Ford Fiesta R5), iar locul trei a fost ocupat de Dan Gârtofan — Tudor Mârza (Skoda Fabia S2000), care a devansat echipajul Marco Tempestini — Toni Avram (Ford Fiesta R5).
Ultima zi a competiției a programat trei probe speciale desfășurate în preajma municipiului Moinești, prima pe un circuit în lungime de 5,35 km trasat pe dealul împădurit Runcu, urmată de de cea considerată a fi ''regina" ediției din acest an a Raliului Moldovei, trasată pe segment de 26.22 km împărțit în în trei bucle și ultima denumită ''Moinești 3", ce a avut o configurație mai scurtă, de 13.97 km.
''Eu și coechipierul meu suntem multumiți de evoluția noastră în probe spectaculoase și dificile. Am mers cât de tare am putut, dar din păcate, pe finalul primei probe a zilei am rămas cu puțină benzina și am venit mai mult la vale. De aceea am avut ceva emoții în următoarele două probe", a declarat Gergo Szabo.
La rândul său, Edwin Keleti avut probleme la sistemul de frânare și de oprire necomandată a motorului Fordului Fiesta R5.
''Am rămas fără frâne, în prima probă pe porțiunea betonată. Am coborât toată proba fără posibilitatea de a încetini. La stop am oprit cu greu folosindu-mă de frâna de mână, iar apoi motorul s-a oprit de două ori în timpul cursei", a precizat Keleti.
Ca urmare a succesului înregistrat în Raliul Moldovei, echipajul Gergo Szabo — Karoly Borbely a preluat conducerea în clasamentul general al Campionatului Național de raliuri Dunlop.
La clasa rezervată automobilelor cu 2 Roți Motrice, duelul aștept dintre Simone Tempestini, Adrian Răspopa și Raul Badiu a fost posibil doar pe primele două probe speciale, până când Simone Tempestini a fost nevoit să abandoneze, după ce câștigase câștige prima, venind pe locul doi în clasamentul general al clasei. Adrian Răspopa, după ce a fost cel mai rapid pilot al clasei pe superspecială Speed Park, devenind liderul clasamentului automobilelor cu 2 Roți Motrice, a cedat, sâmbătă, prima poziție în clasament ca urmare a unei defecțiuni suferite în ''proba regină". Badiu a profitat și forțând chiar în ultima specială de 13, 97 km și a preluat prima poziție în clasamentul general al clasei.
În cadrul Cupei Dacia, în care opt piloți își dispută titlul în Raliul Moldovei, echipajul Norbert Maior/Alina Pop conduce în clasament, fiind urmat de echipajul Peter Kelemen/Gyula Molnar, iar Adrian Teslovan/Imre Cseh se află pe poziția a treia.
În cea de-a doua cupă monomarcă din Campionatul Național de Raliuri Dunlop, Cupa Suzuki, lider după prima zi a raliului este echipajul Vlad Cosma/Diana Hațegan, urmat de Alex Ardelean/Horațiu Baltador, podiumul fiind încheiat de echipajul Horia Chiriguț/Andrei Hicea.
Raliul Moldovei 2015 este organizat de ACS Rally Spirit, sub egida Federației Române de Automobilism Sportiv, cu sprijinul Consiliului Local Moinești, Consiliului Local Măgirești, Centrului Auto Skoda Bacău, Cybernet Auto Center Bacău și Pambac.