Sacrificiul lui Button nu a venit, totuşi, din senin. Echipa sa avea nevoie să îşi reducă din costuri după ce a fost preluată de inginerul englez Ross Brawn, fost director atunci când team-ul aparţinea constructorului japonez Honda. Retragerea niponilor în decembrie 2008, însă, l-a obligat pe Brawn să îşi asume responsabilitatea şi să cumpere echipa.
"Să poţi spune că eşti campion mondial valorează mult mai mult decât să ai bani în cont. Toţi cei care concurăm în acest sport urmărim să ne realizăm pe plan profesional. Când eram copii şi mergeam la karturi nu ne gândeam: "Voi ajunge bogat într-o zi". Toţi ne gândeam să câştigăm titlul mondial. Poţi spune că preferi să ai bani mulţi, pentru că îşi asigură tot confortul; însă dacă ar fi să aleg între o maşină rapidă şi bani mai puţini, pe de o parte, şi mulţi bani şi o maşină necompetitivă, pe de altã parte, aş alege întotdeauna varianta cu maşina competitivă. Orice pilot va face asta. Dacă nu ar alege aşa, probabil că nu are ce căuta în Formula 1", a declarat pilotul de 29 de ani, potrivit Mediafax.
Tot săptămâna aceasta, piloţii echipei Renault au acceptat, amândoi, reducerea salariilor, după ce boss-ul Fravio Briatore a declarat că echipa are nevoie de acest ajutor. Piloţii Fernando Alonso şi Nelson Piquet nu s-au opus şi şi-au pus semnăturile pe reducerile salariale. Alonso rămâne, însă, unul dintre piloţii plătiţi foarte bine din Formula 1.
Antena3.ro