După achiziţionarea Brawn, un membru al conducerii Daimler, Erich Klemm, a declarat că Mercedes a ratat ocazia de a "părăsi definitiv circuitul costisitor şi controversat". Apoi, după ce Schumacher a semnat un contract de 7 milioane de euro pentru 2010, un alt membru, Uwe Werner, a spus că decizia este "greu de justificat" în contextul crizei auto mondiale.
Dar directorul de competiţii al celor de la Mercedes, Uag, a declarat pentru agenţia de ştiri SID că "ambele declaraţii nu iau în calcul faptul că Daimler va cheltui cu propria echipă anul viitor cu 60% mai puţin comparativ cu 2005". "Cu noua noastră strategie, în cinci ani costurile s-au redus cu mai mult de jumătate", a mai spus neamţul.
Haug a dezvăluit de asemenea că, spre deosebire de perioada McLaren, când Mercedes contribuia cu jumătate din costurile salariilor piloţilor, acestea sunt plătite acum doar prin intermediul sponsorilor.
Antena3.ro