Şi asta nu este partea cea mai bizară. Potrivit lui Maarvan Zilberman, proprietarul companiei, cele două femei nu sunt modele, ci vecinele sale, pe care le-a observat că se tratează „mereu, în mod reciproc, cu dragoste şi gingăşie.“
Afişul publicitar are menirea de a-l tenta pe privitor să o aleagă pe cea sexy dintre cele două.
„Ăsta este motorul creativ al colecţiei şi al albumului foto: aceste femei, care trăiesc o experienţă pe care noi nu o trăim neapărat. Am vrut să arăt portrete de-ale lor pentru a da oamenilor ocazia să vadă chimia pe care o împărtăşesc cele două femei. Consider că este un lucru rar, nu vezi des aşa ceva“, a declarat Zilberman, citat de businessinsider.com.
Este rar pentru un sezon, desigur. Fără îndoială, este şi o mişcare extrem de inteligentă. L&S este un brand minuscul cu o reţea de distribuţie limitată. Compania are mare nevoie să atragă atenţia asupra produselor sale altfel riscă să moară într-un crunt anonimat. Misiune îndeplinită!