Potrivit asociaţiei britanice The Advertising Standards Authority (ASA) reclama nu poate fi difuzată în forma ei actuală şi nu poate fi vizionată nici chiar de copiii cu vârste mai mari deoarece promovează ideea că "armele sunt sexy şi strălucitoare"
Un telespectator a reclamat spotul la ASA, precizând că prin el este glorificată folosirea armelor de foc. Telespectatorul s-a mai declarat împotriva difuzării spotului duminică dimineaţa, atunci când foarte mulţi copii se uită la televizor.
Potrivit ASA, reclama televizată pentru acest film nu a primit aprobarea de a fi difuzată la intervale orare în care poate fi vizionată de copii.
Studiourile Universal au precizat, în replică, că reclama lor nu a fost difuzată la intervale orare nepotrivite şi că aceasta nu are un conţinut nepotrivit. Reprezentanţii Universal au mai precizat că şi alte filme care prezintă arme de foc şi curse de urmăriri cu maşini au beneficiat de reclame televizate, care le prezentau drept "cele mai cool filme ale anului" însă, în cazul lor, nu s-au înregistrat plângeri şi nici nu au fost interzise.
După ce a fost lansat în Marea Britanie, în iunie 2008, filmul "Wanted" a intrat direct pe locul doi în clasamentul încasărilor şi a vândut bilete în valoare de peste trei milioane de lire sterline (aproximativ 3,25 milioane de euro).
Antena3.ro