Deşi a refuzat până în prezent să îşi folosească numele pentru a câştiga bani prin asocierea cu producătorii de haine, parfumuri şi accesorii, cântăreaţa va crea un imperiu comercial care se va numi "Truth or Dare", după numele unui documentar dedicat ei, realizat în 1991.
Brandul "Truth or Dare" va fi lansat mai întâi în Statele Unite, în 2012, apoi în întreaga lume.
"De-a lungul ultimelor decenii, am fost contactată de nenumărate ori pentru a mi se propune să îmi lansez propriul meu brand. Cred că acum este timpul potrivit pentru acest proiect", a spus Madonna.
Descrisă de numeroase ori drept "una dintre cele mai bune artiste pop ale tuturor timpurilor", numită şi "Queen of Pop (Regina Pop-ului)", Madonna este şi cea mai bine vândută cântăreaţă a secolului XX, potrivit Recording Industry Association of America, cu peste 200 de milioane de albume vândute în întreaga lume. În martie anul trecut, ea a fost inclusă în Rock and Roll Hall of Fame.