Încă de la lansare, filmul a avut succes atât la public, cât şi la criticiii de cinema. ?4 luni, 3 săptămâni şi 2 zile? a fost premiat cu 17 premii internaţionale, printre care şi un Palme D'Or la Festivalul de la Cannes.
Cele mai mari încasări pe care le-a avut până acum vin din Franţa, care au fost estimate la peste 2 milioane de dolari. În România, unde producătorul filmului a avut dificultăţi în promovarea filmului, datorită infrastructurii slabe, încasările au fost mari, estimate la 274.611 dolari, în perioada 14 septembrie 2007 ? 18 noiembrie 2007. potrivit agenţiei Champions, ?4 luni, 3 săptămâni, 2 zile? a fost cel mai vizionat film din cinematografele din România, atrăgând 68.700 de persoane.
Pentru a avea succes şi asupra publicului larg, varianta în limba engleză a filmului a apărut şi într-o ediţie limitată, de circa 2500 de DVD-uri în preajma Sărbătorilor de iarnă. În luna februarie, Cristian Mungiu şi echipa ?4,3,2? au lansat şi varianta în limba română a celui mai mare succes al cinematografiei româneşti.
DVD-ul va fi lansat şi în Franţa, în două versiuni: una simplă şi alta collector. Prima va conţine un ?making of?, un interviu cu Bernadette Lafont, preşedintele juriului care a acordat Premiul Educaţiei Naţionale şi filmul propriu-zis. A doua varianta va mai include un interviu cu Cristian Mungiu, altul cu Anamaria Marinca, ceremonia închiderii Festivalului de la Cannes şi alte materiale.
Antena3.ro