Antena 3 CNN Show Nume surpriză. Cine este cea mai urmărită vedetă din România pe Social Media. Top 10

Nume surpriză. Cine este cea mai urmărită vedetă din România pe Social Media. Top 10

1 minut de citit Publicat la 15:45 28 Iun 2020 Modificat la 15:45 28 Iun 2020
o_1ebteao961k701lms3ik6ri159tg.jpg

Pentru realizarea acestui top a fost analizată activitatea din mediul online a mai bine de 900 de conturi de pe rețelele sociale de la noi din țară. Topul vizează cele mai urmărite conturi de pe Facebook, Instagram și Youtube. În top au fost luate în considerare personalități din mai multe domenii de activitate, fie că vorbim despre muzică, televiziune, gaming, filme sau beauty&lifestyle.

"Social media a schimbat modul în care clienții și companiile interacționează, iar intelegerea dinamicii de apreciere a creatorilor de conținut de către consumatori devine foarte importantă. Prin aceste evaluări încercăm să oferim pieței o imagine cât mai clară asupra modului de obținere a vizibilității in în social media. Fiind un mediu vast, practic un univers cu un ecosistem propriu, o evaluare obiectivă nu este tocmai ușoară, însă dezvoltăm constant noi metode prin care luăm în calcul toate datele disponibile, pentru a avea rezultate cât mai exacte.", a declarat George Mușat, Starcom Data Strategy & Analytics Manager, potrivit iqads.

Cei mai urmăriți creatori de conținut din România

Astfel, după Inna, Andra și Adelina Pestrițu, pe locul patru se situează Andreea Bălan, iar pe cinci este Selly, care a reușit să-l întreacă chiar și pe îndrăgitul Smiley, aflat imediat după el. Lista e continuată de Flick Domnul Rimă, Mircea Bravo, MaxINFINITE și Andrei Zbir.

Pentru o reprezentare cât mai corectă și echilibrată a performanțelor creatorilor de conținut pe cele trei platforme, fiecare indicator a fost calculat raportat la dimensiunea maximă a platformei respective. Mai exact, contul cu cea mai mare comunitate pe Facebook a fost folosit drept etalon, urmând ca toate celelalte conturi de pe aceeași platformă să fie indexate în funcție de comunitatea acestuia.

De asemenea, pentru calculul engagement-ului fiecărui cont s-a luat în considerare mai întâi ponderea numărului de comentarii și distribuiri față de numărul de aprecieri la nivel de piață, determinând astfel cu cât este mai important un share sau un comentariu comparativ cu un like.

×
x close