Sarah Jessica Parker le poartă şi l-a încălţat la fel şi pe băieţelul ei. Paris, Hilton, Eva Longoria, Jeniffer Aniston şi Kate Moss sunt şi ele adeptele cizmelor cu piele moale afară şi blană pufoasă pe dinăuntru. Sunt purtate şi de Leonardo di Caprio, Brad Pitt sau Bruce Willis. După ce a apărut alături de vedete în revistele mondene, încălţămintea a devenit un fenomen şi pe You Tube, unde fanii din lumea întreagă se laudă cu noile achiziţii.
Cu doar câţiva ani în urmă, microbul a lovit şi România. Acum aproape că toate tinerele sunt încălţate cu invenţia cu origini australiene.
Clienţii au de unde alege: “UGG-urile” vin în toate culorile posibile, pentru femei, bărbaţi şi copii. Important este ca atunci când le cumperi să fi atent la detalii.
Cizmele trebuie să aibă emblema firmei pe talpă, certificat de garanţie şi să să fie ambalate într-o cutie bej cu un soare desenat pe centru şi adresa siteului scrisă pe lateral.
Popularitatea cizmelor a dus şi la apariţia fabricilor pirat care fac astfel de încălţăminte contrafăcută. În Bucureşti sunt comercializate cu succes în marile magazine din centru. Eticheta este aceeaşi, calitatea nu.
Aceleaşi cizme sunt vândute şi în centrele comerciale de la periferia Bucureştiului, doar că aici pe etichetă găsim scris OGM sau UOG, iar comercianţii recunosc că încăţările sunt din materiale sintetice. Bilanţul din 2010 al producătorului original arată că încălţămintea confortabilă a produs aproape 664.000 de dolari.