Frunza din noul brand al României îl nemulţumeşte şi pe Traian Băsescu. Şeful statului a cerut, luni, prin vocea purtătorului său de cuvânt, să se efectueze unele modificări la controversatul logo.
Preşedintele Traian Băsescu este de părere că logo-ul de promovare a turismului românesc ar trebui să fie îmbunătăţit. Potrivit Gândul, mesajul preşedintelui a fost transmis de către purtătorul de cuvânt al Administraţiei Prezidenţiale, Valeriu Turcan, în timpul şedinţei Consiliului de brand care s-a desfăşurat luni.
În urma şedinţei, s-a decis ca frunza controversată să fie modificată numai dacă vor exista probleme de natură juridică.
Reprezentanţii companiei spaniole care s-a ocupat de brandul turistic al României susţin că au aflat cu două ore înainte de lansarea de la Shanghai că pe Internet se găsesc şi alte logo-uri aproape identice cu cel care a fost ales pentru campania noastră. Preşedintele THR, Eulogio Bordas, a declarat luni seară că este vorba despre o simplă coincidenţă şi a dat asigurări că frunza care apare în logo este una originală.
Noul brand turistic al României a fost lansat, joi, la Shanghai, în prezenţa miniştrilor Elena Udrea şi Teodor Baconschi şi a foştilor sportivi Nadia Comăneci, Ilie Năstase şi Gheorghe Hagi. Noul brand conţine sloganul "explore the Carpathian garden" şi un element grafic reprezentat de o frunză. Acest din urmă logo a stârnit controverse în presa românească după ce s-a descoperit iniţial că seamănă izbitor cu cel al unei companii britanice de transport şi apoi că poate fi achiziţionat de pe internet, din diverse baze de date cu elemente grafice, şi pentru preţul de 0,73 de bani.
Antena3.ro