Nou alesul şef de campanie al PNL pentru alegerile prezidenţiale, Romeo Stavarache, primarul Bacăului, a explicat că a fost ales în această funcţie, deoarece ?actualul preşedinte Crin Antonescu are nevoie de un om echilibrat, de un om care să aibă în primul rând, pe primul plan, interesul partidului, şi nu interesul personal al cuiva?. Acesta explică într-un interviu pentru
Cotidianul că important în această campanie este mobilizarea partidului ?astfel încât să reuşim să aducem la vot în primul rând votanţii PNL care, de regulă, atunci când trebuie să meargă la vot, se gândesc foarte mult şi mai rămân şi pe acasă. Şi doi: să aducem acei 75% din votanţii României care nu merg la vot din motive bine întemeiate - lehamitea de politică -, să încercăm să-i aducem la vot şi să le explicăm practic că neimplicarea la acest vot înseamnă şi o viaţa mai rea în continuare?.
Strategea de marketing pentru candidatul Crin Antonescu este prezentarea acestuia ca ?un om simplu, dar în acelaşi timp intelectual, care să fie sincer.
În ce priveşte raportarea la contracandidatul Traian Băsescu, Stavarache sublinia că se doreşte o ?campanie pozitivă sau mai bine spus constructivă. România trece printr-o perioadă grea şi are nevoie de echilibru. Traian Băsescu este preşedintele în funcţie, în schimb alianţa de la guvernare nu-i face cinste. Campania noastră va fi bazată în primul rând pe ce vrem noi să facem şi cum am condus noi înainte de a veni această alianţă la guvernare. Vom încerca să le spunem cetăţenilor că suntem o variantă mult mai bună decât ceea ce este acum?.
Ca obiective, acestea sunt, în primul rând, intrarea în turul doi. ?Poate fi şi 25%, şi 30%. A doua ţintă ar fi câştigarea alegerilor şi a treia ţintă ar fi intrarea la guvernare?. În acest sens, el nu exclude o posibilă alianţă cu ?oricare dintre cele două partide care cred că ar putea să scoată ţara din criză. Dar nu vom discuta cu nimeni decât după alegerile prezidenţiale?.
Antena3.ro