"Dacă Ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, Vicepremierul Barna și ceilalți useriști îl apără, până în pânzele albe, pe acest individ lipsit de orice empatie față de acei copii și călători, înseamnă că nu este absolut nicio diferență între ei. Cine se aseamănă se adună.", au transmis social democrații, vineri, printr-un comunicat de presă.
"Politica durerii în cot față de nevoile românilor este deviza useristă exprimată perfect de acest Vizante. Nu i-a cerut nimeni să mute trenuri și locomotive stricate mai repede decât se poate. Ceea ce i se reproșează este indiferența, aroganța și tupeul cu care a tratat pasagerii din trenurile blocate.
Un pahar de apă și un sandwich din bugetul CFR nu ar fi fost nicio pagubă. Dar cum să se gândească ei la un minim gest de compasiune, când durerea în cot este deviza asumată?
Drulă îl ține în brațe pentru că e mai important Vizante pentru el, decât toți pasagerii din toate trenurile.Sunt orbi la nevoile românilor. S-au cocoțat pe like-urile de pe Facebook și nu mai văd nici șobolanii din București, nici copiii care mor de sete în trenurile oprite pe câmp, nici valul patru al pandemiei, nici creșterea euro, nici eșecul PNRR, nici agricultura care este la pământ.
Această guvernare care funcționează sub semnul șobolanului, într-o capitală a Uniunii Europene, este o rușine. Cine ar fi crezut că Nicușor Dan va fi primar la București ca să numere șobolanii de pe străzi și să ne zică că sunt același număr ca și în anii trecuți?
Dacă USR-ului i-ar fi păsat de pasagerii blocați în tren, Vizante era acum acasă și nu-l mai deranja nimeni ca să-și facă treaba de director al CFR. Iar dacă USR-ului i-ar fi păsat cu adevărat de români, împreună cu Vizante pleca și Drulă. Dar nu le pasă. Pentru că pur și simplu îi doare-n cot."
Rodrigo Maxim, FSTFR, despre șeful CFR: "Închiriaza la alții locomotive și noi nu avem să dam, la tren, decât vechi, defecte"
Rodrigo Maxim, președintele Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR), a vorbit, vineri, în exclusivitate la Antena 3, despre reacția halucianantă a șefului CFR, Ovidiu Vizante, în cazul trenului plin de copii, care a rămas zece ore în câmp, în noapte de miercuri spre joi.
După ce 30 de copii şi mai multe persoane în vârstă, au stat blocate o zi şi o noapte într-un tren al groazei, fără apă, fără mâncare, fără telefon, în întuneric şi batjocoră, șeful CFR, Ovidiu Vizante, s-a scuzat spunând că "a fost un moment de lipsă de concentrare pe fondul oboselii acumulate după o noapte petrecută la serviciu, sub nicio formă nu vreau să se înțeleagă că aș fi indiferent la disconfortul pasagerilor".
Rodrigo Maxim (FSTFR) a declarat, la Antena 3, că Vizante închiriază locomotivele bune unor terți, iar acesta este unul dintre motivele pentru care CFR Călători se confruntă cu astfel de defecțiuni și nu pot înlocui în timp scurt locomotivele stricate.
"Nu am înțeles, pentru că ne-a mințit și pe noi de atâtea ori. Ne spune că are surplus de mecanici de locomotive și nu are surplus de locomotive, pentru că închiriază la alții locomotive și noi nu avem să dăm la tren, decât locomotive vechi, defecte, insuficiente, asta poate să fie una din cauze.", spune președintele Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România
"Sunt cârpite. E ca și cum ai avea o mașină veche."
"Realitatea e că sunt locomotive insuficiente și mecanici insuficienți și nu se face schimbul de generații, pe care noi l-am solicitat directorului general.
Asta ne întrebăm și noi. Cum de închiriază locomotive către operatorii privați și noi nu avem suficiente locomotive la trenuri. Că le închiriază pe cele mai bune iar cele vechi rămân defecte în parcuri și apar nemulțumiri. (...) Sunt cârpite. Va dați seama, e că și cum ai avea o mașină veche.
Putea să le asigure microbuz, alt mijloc de transport alternativ. Pentru că distanța oricum nu era mare, de la Fundulea la București, și putea să le trimit[ și apă și restul. Modul în care a procedat directorul lasă de dorit.
Guvernul României și domnul prim-ministru ar trebui să se gândească că CFR Călători nu are bugetul de venituri și cheltuieli pe 2021 aprobat, încă." a mai declarat acesta.