Antena 3 CNN Politică O campanie publicitară din Chicago încearcă să disocieze cuvântul "jihad" de terorism

O campanie publicitară din Chicago încearcă să disocieze cuvântul "jihad" de terorism

S.T.
<1 minut de citit Publicat la 23:51 15 Dec 2012 Modificat la 23:51 15 Dec 2012
O campanie publicitară din Chicago încearcă să disocieze cuvântul &quot;jihad&quot; de terorism
Foto: Mediafax/AFP
Comunitatea musulmană din Chicago a lansat vineri o campanie publicitară şi pe reţelele de socializare pentru a recupera cuvântul "jihad" şi a disocia de terorism un termen care desemnează pentru ei o luptă spirituală, transmite AFP.
   
Campania - difuzată pe afişe lipite pe autobuze, pe Twitter, Facebook şi pe site-ul myjihad.org - arată credincioşi care în povestesc luptele lor personale.
   
Campania a fost lansată în urma altor afişe publicitare care calificau musulmanii ca fiind "sălbatici" şi solicitau oamenilor să "învingă jihadul", apărute pe autobuzele şi trenurile din New York, Chicago şi San Francisco.
   
"Jihad este un cuvânt, din păcate, deturnat în mare parte de acţiunile extremiştilor şi ale islamofobilor", spune Rehab, un responsabil al asociaţiei CAIR (Council on American-Islamic Relations), "campania MyJihad are scopul să îl revendice", a adăugat acesta.
   
Reclamele apar pentru moment pe autobuzele din Chicago. Rehab speră să strângă fonduri pentru a putea extinde campania pe autobuzele şi trenurile din New York, Washington, San Francisco, Seattle, Houston, Dallas, Cleveland şi Oklahoma City.

Aceştia ar dori de asemenea să le extindă în Toronto în Canada, Londra şi Manchester în Marea Britanie, Sydney şi Melbourne în Australia.

×
Etichete: jihad terorism
x close