Campania - difuzată pe afişe lipite pe autobuze, pe Twitter, Facebook şi pe site-ul myjihad.org - arată credincioşi care în povestesc luptele lor personale.
Campania a fost lansată în urma altor afişe publicitare care calificau musulmanii ca fiind "sălbatici" şi solicitau oamenilor să "învingă jihadul", apărute pe autobuzele şi trenurile din New York, Chicago şi San Francisco.
"Jihad este un cuvânt, din păcate, deturnat în mare parte de acţiunile extremiştilor şi ale islamofobilor", spune Rehab, un responsabil al asociaţiei CAIR (Council on American-Islamic Relations), "campania MyJihad are scopul să îl revendice", a adăugat acesta.
Reclamele apar pentru moment pe autobuzele din Chicago. Rehab speră să strângă fonduri pentru a putea extinde campania pe autobuzele şi trenurile din New York, Washington, San Francisco, Seattle, Houston, Dallas, Cleveland şi Oklahoma City.
Aceştia ar dori de asemenea să le extindă în Toronto în Canada, Londra şi Manchester în Marea Britanie, Sydney şi Melbourne în Australia.