O firmă din Marea Britanie a provocat un val de controverse, după ce a scos la vânzare un tricou cu imaginea reginei Elisabeth a II-a. Fanii Majestaţii sale au calificat iniţiativa drept "dezgustătoare", scrie
The Sun.
Shot Dead în the Head, firma care se ocupă cu comerţul online, a pus săptămâna trecută la vânzare un tricou cu o imagine în care capul reginei este ataşat corpului unui manechin ce apare topless.
Pe tricou este inscripţiont sloganul "Loverly Jubilees", care reprezintă un joc de cuvinte între "Diamond Jubilee/Jubileul de Diamant", pe care regina îl aniversează în acest an, şi termenul "jubblies", folosit în limbajul popular pentru "sâni".
Un reprezentant al firmei a declarat: "Ne place să şocăm. Suntem la limită, dar cred că în sensul bun. Ideea mi-a venit când am văzut cuvântul «jubilee» şi mi s-a părut că seamănă foarte mult cu «jubblies». Cred că este mai degrabă amuzant decât jignitor", a spus Dave Zatchij.
Părtătorul de cuvânt al Palatului Buckingam a declarat că nu vor comenta într-o problemă atât de nepotrivită ca aceasta.
Jubileul de diamant al reginei Elizabeth a II-a a Marii Britanii - împlinirea a 60 de ani de la urcarea pe tron - va fi sărbătorit din februarie până în iunie, cu fastul propriu casei regale de Windsor, dar şi cu consideraţie în contextul acestei perioade de austeritate.