Antena 3 CNN Politică Cât a plătit AUR din bani publici pentru panourile cu George Simion și „casele la doar 35.000 de euro”

Cât a plătit AUR din bani publici pentru panourile cu George Simion și „casele la doar 35.000 de euro”

Ioana Coman
1 minut de citit Publicat la 16:51 08 Aug 2024 Modificat la 16:53 08 Aug 2024
george simion
Partidul AUR pătește din bani publici aproape un miliion de euro pentru campania electorală a candidatului la prezidențiale George Simion. Foto: Inquam Photos/ Saul Pop

Partidul AUR plătește din bani publici aproape un miliion de euro pentru campania electorală a candidatului la prezidențiale George Simion. Din toată suma, aproape jumătate a fost alocată panourilor cu faimoasele „case la doar 35.000 de euro”, arată o investigație snoop.ro.

Un milion de euro. Atât plătește AUR, din bani publici, pentru promovarea „Planului Simion”.

AUR a făcut o campanie de promovare de două luni, între 15 iunie și 15 august, „după care se va lua o decizie dacă se prelungește”.

Pentru panourile cu „case la doar 35.000 de euro”, amplasate în puncte strategice din toată țara, AUR a cheltuit 450.000 de euro.

„Costul este de 450.000 de euro cu TVA, pe care îi plătim în două tranșe. Sunt 350 fețe de panou în această campanie. Ele sunt distribuite în toată România destul de uniform”, a declarat, pentru Snoop.ro, Marius Lulea, prim-vicepreședinte AUR.

Potrivit acestuia, în preț sunt incluse producția, montarea și demontarea, dar și TVA și taxele locale.

Suplimentar, în toată țara, AUR a desfășurat o campanie cu chipul lui George Simion pe panouri de tip cub, de mai mici dimensiuni. Pentru asta, au fost alocați 100.000 de euro.

Având în vedere că alegerile prezidențiale nu vor mai avea loc în luna septembrie, așa cum fusese anunțat inițială, AUR a prelungit campania outdoor până la campania electorală pentru prezidențiale. Asta înseamnă, potrivit lui Lulea, alți 300.000 de euro.

Dacă adunăm sumele declarate de AUR: 

  • Două luni pentru campania națională cu case și suveranitate costă aproape 450.000 de euro
  • La care se adaugă 100.000 de euro plătiți de organizațiile locale
  • Plus alți 300.000 de euro pentru perioada septembrie – noiembrie. 

În total, suma pentru promovare se apropie de un milion de euro.

×
Parteneri
x close