Politica şi banii au coborât în scara blocului. O asociaţie de locatari din Berceni a intrat în istorie ca fiind singura care în campania electorală a sponsorizat un partid politic. Partea proastă este că la doi ani şi ceva Asociaţia respectivă are datorii la întreţinere chiar mai mari decât suma oferită atunci Alianţei D.A. drept sponsorizare. Liniştita asociaţie de proprietari a purtat cu mândrie un uriaş poster electoral, în 2004. Legătura între politică şi business a făcut-o Doamna Maria de la etajul 1, care este membru PD.
Aceasta a convins asociaţia ca pentru 7 milioane de lei vechi să pună faţa lui Inimăroiu pe uriaşa faţadă a blocului. Activismul politic pus în slujba scării chiar avea sens. Blocul 40 s-a implicat şi mai mult, iar membrii săi au hotărât să facă şi donaţii în numele Asociaţiei de Proprietari. Cum a ajuns atunci blocul 40 pe un loc de cinste alturi de Băsescu şi Tăriceanu pe lista sponsorilor Alianţei DA? Mister!
Numai că, cele 20 de milioane pe care Alianţa le datora Asociaţiei de Proprietari din Blocul 40 Berceni s-au întors în contul Alianţei ca o sponsorizare. Curat inginerie? Şi uite aşa, Blocul 40 a ajuns sponsor politic. Problema este că, restanţele la întreţinere ale locatarilor depăşesc 24 de milioane de lei. Adică ceva mai mult decât sponsorizarea.
Observator