
Antena 3 CNN a fost din nou lider detaşat în preferinţele telespectatorilor, în timpul dezbaterilor „Un preşedinte în faţa naţiunii”. Formatul moderat de Mihai Gâdea a fost lider de piaţă între televiziunile de ştiri atât luni, când invitat a fost Crin Antonescu, cât şi marți, când pe scena de la Palatul Parlamentului a urcat Elena Lasconi. Cei doi sunt principalii candidaţi la alegerile prezidenţiale din 4 mai, iar telespectatorii au vrut să afle, în număr mare, ce răspund la întrebările jurnaliştilor Antena 3 CNN şi ale românilor. 735.000 de telespectatori unici au urmărit postul nostru de televiziune.
România a aşteptat cu sufletul la gură dezbaterea „Un preşedinte în faţa naţiunii”. Formatul propus de Antena 3 CNN a fost din nou preferatul telespectatorilor care, două seri la rând, au urmărit în număr mare dezbaterile moderate de Mihai Gâdea.
Luni seara, când în faţa naţiunii a venit Crin Antonescu, de la un capăt la altul al dezbaterii Antena 3 CNN a fost lider de piață printre televiziunile de știri. Astfel, pe targetul 18+ Urban, care adună toate persoanele adulte de la oraşe, postul nostru a avut o cotă de piaţă de 7,4 puncte, cu aproape două puncte peste principalul concurent.
Pe targeturile 18+ Urban AB şi studii superioare diferenţa a fost mult mai mare, audienţele Antena 3 CNN fiind duble faţă de cele ale posturilor concurente, cu o cotă de piaţă de 11,7 procente.
Succesul a venit şi pe targetul comercial reprezentat de persoane cu vârsta între 25 şi 59 de ani, cu studii superioare, care locuiesc la oraş. Aici emisiunea „Un preşedinte în faţa naţiunii” a avut o cotă de piaţă de 8%, lăsând în urmă celelalte televiziuni.
Antena 3 CNN, pe primul loc
Cifrele foarte bune s-au menţinut şi marţi seara, când în faţa românilor a venit candidata USR la alegerile prezidenţiale. Elena Lasconi a răspuns întrebărilor lui Mihai Gâdea, ale jurnaliştilor Antena 3 CNN şi ale românilor, iar interesul pentru această dezbatere a fost unul major. Între ora 21.00, ora de începere a emisiunii, și pana la final, aproape de miezul nopții, toate targeturile majore ale pieței au pus Antena 3 CNN pe primul loc.
Pe targetul 18+ Urban AB şi studii superioare, „Un preşedinte în faţa naţiunii” a avut audienţă mai mult decât dublă faţă de celelalte posturi de ştiri, cu 10,5 procente.
Diferența a fost consistentă şi pe targeturile comerciale care adună cetățenii adulți din România. În categoria 25-59 Urban AB, Antena 3 CNN a înregistrat, în timpul emisiunii moderate de Mihai Gâdea, o cotă de piaţă de 8,2%, dublu faţă de următorul post de televiziune din clasament.
Şi telespectatorii din categoria 25-59 Urban AB şi studii superioare au fost în faţa televizoarelor, urmărind Antena 3 CNN. Cu o cotă de piaţă de 7,8%, emisiunea „Un preşedinte în faţa naţiunii”, construită pe formatul „Town Hall”, produs de CNN în Statele Unite, a dovedit că postul nostru de televiziune este lider de piață incontestabil.