Social-democraţii şi partenerii lor de alianţă au cheltuit de trei ori mai mult decât veniturile realizate înainte şi în timpul campaniei electorale. Astfel, PSD-UNPR-PC a plătit puţin peste 20 de milioane de lei, în timp ce veniturile au fost de numai 6,5 milioane lei. La finalul campaniei electorale, alianţa mai avea de achitat facturi de aproape 14 milioane de lei, potrivit bilanţului financiar. Costul campaniei pentru Victor Ponta reprezintă mai mult de jumătate din totalul cheltuielilor realizate de toţi candidaţii.
Alianţa Creştin Liberală, adică noul PNL, a folosit în campanie peste 7 milioane de lei, în timp ce veniturile au depăşit cu puţin 5 milioane de lei. Fuziunea dintre PNL şi PDL face ca noul partid să preia atât beneficiile financiare, cât şi datoriile celor două formaţiuni. Astfel, la europarlamentare PDL a avut datorii neachitate de peste 600.000 de lei, în timp ce PNL avea de dat după alegerile pentru Parlamentul European peste 4,5 milioane de lei.
Şi partidul condus de Elena Udrea mai are de achitat aproape 700.000 de lei, după ce a cheltuit în campanie aproape 2 milioane de lei.
Cel mai bine din punct de vedere financiar stă UDMR. Uniunea a cheltuit la prezidenţiale o sumă aproape egală cu veniturile din 2014.
O situaţie aparte au avut-o la alegerile prezidenţiale candidaţii independenţi. Călin Popescu Tăriceanu a înregistrat la finalul campaniei datorii neachitate de aproape 500.000 de lei, în timp ce Monica Macovei are de dat numai 3.000 de lei.