Cu toate că pe Facebook se roagă de bucureșteni să îi trimită bani, în spatele său stau milionari care îi acoperă toate nevoile electorale, păstrând însă umila sa imagine pe care și-a creat-o încă de la începuturile carierei sale politice, spun jurnaliştii Mediaflux.
Astfel, cu toată că spune că Matei Păun nu a donat niciun leu pentru campania sa şi nu s-a implicat deloc în candidatura pentru un nou mandat de primar, Nicuşor Dan pare că nu ştie sau ştie, dar nu vrea să recunoască, mai ales că panourile din Bucureşti, pe care Nicuşor Dan îşi face campanie, aparţin unei firme pe care Matei Păun a cumpărat-o recent de la o bancă de stat rusească.
Mai mult, nici legăturile nu au fost tăiate, astfel că Matei Păun a fost surprins la o întâlnire cu Ema Prisca, femeia care l-a ajutat pe Nicuşor Dan în 2020 să câştige funcţia de primar al Capitalei.
Cine este Ema Prisca
În ultimele două decenii, Ema Prisca a condus departamente de creație în agenții internaționale, a lucrat în patru țări și a câștigat peste 60 de premii internaționale printre care Cannes Lions și Euro Effie. Campaniile de comunicare dezvoltate pentru clienții săi din cele mai diverse domenii au fost derulate în Europa de Est și de Vest, Eurasia și America Latină.
Ema Prisca este absolventă a EMBA (Executive MBA) la Berlin School of Creative Leadership și profesor invitat la ESADE Business School Barcelona, fiind și fondatoarea Art Directors Club România.
Director de creație și strateg de comunicare premiat la nivel internațional, a creat și dezvoltat campanii integrate în patru țări și a încurajat o cultură creativă pentru agenții de publicitate de top și start-up-uri creative, după cum se arată în descrierea sa de pe Linkedin.
A conceput o campanie câștigătoare pentru Nicușor Dan, actualul primar al Bucureștiului, care a fost ales în septembrie 2020, se mai arată în rândurile respective.