După cum relevă datele cercetării, pentru 42,5% dintre respondenţi în campania electorală vor conta cel mai mult programele pe care le promovează candidaţii, iar pentru 40% dintre alegători - calitatea candidaţilor şi doar pentru 10% dintre români partidele pe care candidaţii din colegiile uninominale le reprezintă. Mai mult de jumătate dintre respondenţi (50,1%) şi-ar dori ca în campania electorală pentru parlamentare să fie dezbătute cel mai mult problemele de interes naţional. Un procent de 43% dintre intervievaţi sunt de părere, în schimb, că cel mai mult ar trebui să se dezbată, în campanie, problemele de interes local.
Cu două săptămâni înainte de începerea campaniei electorale, potrivit datelor sondajului, larga majoritate - peste 95% - a celor chestionaţi nu ştiu care sunt candidaţii nominalizaţi de principalele partide: PSD-PC, PNL şi PD-L. Sondajul a fost realizat în perioada 1-11 octombrie, pe un eşantion de 1.468 de persoane de peste 18 ani, în 101 de oraşe şi sate din întreaga ţară. Eşantionul este reprezentativ pentru populaţia adultă a României, cu o eroare de plus minus 2,5%.
Agerpres