Cu sprijinul Primăriei Oradea, în parteneriat cu OTL, Fundația de Protejare a Monumentelor Istorice Bihor (Oradea Heritage), Visit Oradea reia campania „Oradea cu drag”, începând cu 1 martie 2023. Ediția a IV-a a campaniei va fi valabilă până în 31 decembrie 2023. Printre beneficiile oferite turiștilor se numără accesul gratuit la obiectivele turistice din administrarea Fundației de Protejare a Monumentelor Istorice Bihor (Oradea Heritage) - Turnul Primăriei Oradea, Casa Darvas-La Roche, Templul Francmasoneriei Oradea, Sinagoga Neologă Sion, Sinagoga Aachvas Rein - Sinagoga Istoriei Evreilor din Oradea.
De asemenea, acces gratuit la toate secțiile muzeale care aparțin de Muzeul Țării Crișurilor Oradea - Complex Muzeal: Muzeul Țării Crișurilor, Muzeul Orașului Oradea - Cetatea Oradea, Muzeul Memorial Aurel Lazăr, Muzeul Memorial Ady Endre, Muzeul Memorial Iosif Vulcan. Turiștii au și transport gratuit pentru 24 de ore în întreaga rețea de transport public (OTL), precum și reduceri de prețuri la cafenelele și restaurantele partenere din Oradea.
„Odată ce turistul este înregistrat în sistem, acesta va primi un mesaj care conține codul unic și un cod QR. În baza acestui cod unic, turistul va avea acces la toate beneficiile campaniei. Un cod poate fi folosit o singură dată și nu poate fi transferat, acesta fiind nominal. Gratuitatea de 24 de ore pentru rețeaua de transport public din Oradea, se va putea activa de către turiști prin trimiterea unui SMS la un număr special OTL. Controlorii OTL, în caz de verificare, vor avea posibilitatea să verifice valabilitatea codului unic prezentat de către turiști”, explică asociația Visit Oradea. Aplicația este gratuită și respectă normele GDPR în vigoare.
Anul trecut, campania s-a derulat în perioada 15 aprilie- 31 decembrie, cu 19 unități de cazare partenere, 3.013 turiști înregistrați și 5.262 de gratuități oferite în cadrul secțiilor muzeale partenere. Prin intermediul acestei campanii, turiștii care vor fi cazați la Oradea, pentru minimum două nopți consecutiv, se vor putea bucura și anul acesta de mai multe beneficii.
Visit Oradea a lansat invitația către cafenelele, restaurantele și unitățile de cazare să se înscrie, începând cu 1 februarie, pentru a participa la campania „Oradea cu drag”, pentru a le oferi turiștilor discounturi, în cadrul campaniei. Partenerii vor fi înscriți pe aplicația oradealifenouveau.ro, care nu este destinată utilizării turiștilor. Comunicarea între instituții și mediul privat se asigură prin intermediul site-ului www.oradealifenouveau.ro.