5. Securitate crescută
Într-un resort, fie el de 3*, de 4* sau 5*, turiștii îți petrec vacanța într-un spațiu bine delimitat și bine supravegheat. Deoarece toate punctele de interes major (restaurante, terase, baruri, plaje, piscine, locuri de joacă, cluburi, magazine, amfiteatre etc.) se află în același cadru, gazdele pun un accent deosebit pe supravegherea turiștilor. Astfel că piscinele, plaja, marginile resortului, locurile de joacă și alte zone cu risc sporit de accident sunt supravegheate suplimentar de personalul calificat. În plus, multe hoteluri au permanent la dispoziție personal medical calificat sau sunt bine conectate la serviciile medicale rapide din zonă.
4. Locul ideal pentru familiile cu copii
Copiii modifică radical felul în care adulții își aleg hotelurile pentru sejurul estival și nu numai. Resorturile all inclusive pun un accent deosebit pe confortul întregii familii, gândind în așa fel produsul turistic încât copiii să se simtă perfect integrați pe toată durata zilei, iar părinții să-și poată permite momente reale de relaxare. Ideale în acest sens sunt locurile de joacă unde animatorii și personalul specializat îi implică și îi supraveghează pe copii în activități interactive, cu beneficii reale pentru cei mici. Astfel, copiii dezvoltă abilități de comunicare, de lucru în echipă, de mișcare ori asimilează informații de cultură generală distrându-se.
3. Toate serviciile turistice respectă standardul hotelului
Orice resort all inclusive este nevoit să-și respecte stelele, la toate serviciile oferite. Așa că, dacă ne aflăm într-un hotel all inclusive avem garanția că toate restaurantele, barurile, locurile de joacă, piscinele, plajele, terenurile de sport etc. au cel puțin standardul hotelului, dacă nu chiar îl depășesc. Spunem asta, deoarece sunt resorturi de 3* și 4* care au terenuri de sport, aquapark-uri, amfiteatre, săli de spectacol, cluburi, terase etc. care depășesc standardul hotelului.
2. Nu ne stresăm alergând după niciun serviciu turistic
Un sejur într-un hotel all inclusive reprezintă cea mai relaxantă vacanță posibilă. Conceptul de all inclusive s-a născut în Marea Caraibilor, după anii `50, când americanii aveau la dispoziție cadre naturale de vis, în zona Americii Centrale, la prețuri foarte mici, dar lipsite total de confort. Ajungeai acolo dar nu aveai ce să faci, unde să dormi, unde să mănânci; erai departe de confortul tău de acasă. Atunci s-au construit resorturile cu totul inclus, adică orășelele de vacanță. Pentru un preț mic, turiștii americani aveau la îndemână o gamă variată de servicii, toate la standarde ridicate: cazare, masă, discoteci, frizerii, magazine, spălătorie, salon de masaj, animatori, spectacole, cursuri etc. ”sub un singur acoperiș”.
Astăzi conceptul este foarte popular în multe destinații îndrăgite, dar cel mai mult a fost respectat, dezvoltat și dus la un nivel superior de către hotelurile din Turcia. În niciun colț al lumii nu sunt resorturi de cinci stele all inclusive și ultra all iclusive atât de dichisite și atât de ieftine (prin prisma raportului calitate – preț), cu servicii atât de bune, precum în Turcia. În ultimii ani, Grecia oferă și ea servicii all inclusive din ce în ce mai atractive, insule precum Rhodos, Creta, Corfu și Zakynthos excelând la acest capitol.
1. Sunt cele mai ieftine vacanțe
Achiziționarea unui sejur all inclusive presupune cea mai bună gestionare a bugetului de vacanță. În mod normal, atunci când achiziționăm un sejur all inclusive, avem absolut toate costurile vacanței plătite în avans: transportul, taxele, transferurile, cazarea, cele trei mese principale ale zilei, băuturile, gustările intermediare dintre mese (unde este cazul), spectacolele de seară, acces la terenurile de sport și la echipamentul de sport fără motor al resortului etc. Așadar, știm dinainte costul total al vacanței, suntem feriți de surprize și economisim banii cheltuiți la fața locului, care deseori depășesc costurile pachetului de bază...
***
Christian Tour, una din cele mai mari agenții de turism din România, împreună cu toate companiile din grupul său, a înregistrat în anul 2015 o cifră de afaceri de peste 70 de milioane de euro, care o clasează în topul agențiilor de turism din România. Cu o istorie de 19 ani în piața de turism autohton, Christian Tour deține în acest moment 30 de agenții proprii în toată România, plus patru filiale în Ungaria, Polonia, Serbia și Republica Moldova, rămânând în continuare cel mai mare tour operator pe vacanțe de tip charter din România și lider de piață pentru numărul de turiști care au ales să călătorească cu acesta.