Vacanţa de vis s-a transformat într-un coşmar pentru 30 de români care şi-au luat pachete în destinatii exotice de la Agenţia Bonjour Tour. Oamenii acuză că această companie a anulat sejururi peste sejururi şi nu a mai dat banii înapoi.
Mai mult de atât, ei susţin că agenţia a obligat toți pasagerii să șteargă recenziile negative pentru ca aceştia să poată primi banii înapoi.
În ultima jumătate de an, compania a fost verificată de Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor de patru ori şi amendată cu 51.000 lei. Acum, societatea s-a ales cu activitatea suspendată.
De cealaltă parte, oficialii agenţiei au declarat, pentru Antena 3 CNN, că sancţiunile ar fi nelegale, iar cei mai mulţi clienţi nemulţumiţi au fost reprogramaţi sau au primit vouchere valorice.
"Ca urmare a continuării efectelor Coronavirus de la începutul anului au existat niște disfuncționalități punctuale pe relația curselor din Iordania si Egipt.
Societatea Bonjour International Tour a formulat deja, plângeri la organismele de resort din Egipt, pentru soluționarea cerințelor legitime ale turiștilor'', este reacția agenției de Turism.