Când vine vorba de cazare într-un hotel, curăţenia este foarte importantă, mai ales cea a obiectelor de uz intim, cum ar fi aşternuturile şi prosoapele, iar în multe dintre cazuri tocmai acestea sunt „uitate” de cei care se ocupă de curăţenie, scrie
adevarul.ro.
Zeev Sharon şi Michael Forrest Jones sunt patronii unor hoteluri noi nouţe din Statele Unite. În plus, Jones s-a alăturat companiei Beechmont Hotels Corporation, care se consultă cu deţinătorii de hoteluri şi caută soluţii pentru îmbunătăţirea afacerilor.
Iată care sunt secretele pe care persoanele de la recepţie nu le-ar dezvălui niciodată clienţilor atunci când aceştia se cazează, potrivit celor doi:
1. Aşternuturile nu se spală de fiecare dată
Potrivit lui Forrest Jones, aşternuturile se schimbă şi se spală, în mod normal, de fiecare dată când pielea unui oaspete a intrat în contact cu acestea. Cu toate acestea, nici cele mai luxoase şi bine cotate hoteluri nu ţin cont de fiecare dată de această regulă.
Mai multe, pe
adevarul.ro.