Conform legislației din România, agențiile de turism nu primesc licența de turism decât dacă încheie o poliță de insolvență, care le garantează clienților despăgubiri în valoare de maxim 50.000 de dolari. Dacă această sumă nu acoperă toți păgubiții, situație cu care piața românească de turism s-a mai confruntat în ultimii ani, intervine capitalul social. Valoarea minimă a acestuia, impusă de lege este de 200 ron. Dar sunt turoperatori ai căror acționari aleg să garanteze sub forma capitalului social cu sume mult mai mari. Cu alte cuvinte, cu cât capitalul social este mai mare, cu atât șansele să ne recuperăm banii în cazul unei insolvențe sunt mai mari. Iar un capital social cu valoare mare reprezintă un indiciu despre implicarea financiară, bonitatea și profesionalismul acționarilor unei agenții de turism.
Locul 1 în topul siguranței la vacanțele de vară
”Valoarea capitalului social al societăților cu răspundere limitată ce activează în domeniul turismului, reprezintă garanția creditorilor de tip clienți, furnizori, parteneri de afaceri, în conformitate cu prevederile Legii 31/1990. Valoarea capitalului social permite o diferențiere mai clară pentru societățile în domeniul turismului, contribuind la selecția acelora care au o poziție competitivă”, ne declară avocatul Cornel Tăbârță.
Într-un top general al agențiilor de turism din România, în funcție de capitalul social, Holiday Office figurează pe poziția a treia. Ea este depășită doar de o agenție de turism specializată în vanzarea biletelor de avion și a cazărilor on-line și de o agenție de turism specializată în servicii de tip ”business travel”.
În topul turoperatorilor specializați pe vacanțele tip curse charter pe cele mai îndrăgite destinații, se situează pe locul 1. Agenția de turism comercializează pachete cu charterul atât pe destinațiile estivale, cât și pe destinațiile de toamnă, iarnă, primăvară.
”Cele mai bune prețuri pe Turcia”
Chiar dacă brandul HolidayOffice a apărut de curând pe piața românească de turism, în spatele său este o binecunoscută echipă de management, cu peste 25 de ani de experientă în domeniu:
”Lucrând sub alte denumiri, de-a lungul timpului am deschis împreună cu partenerii noștri multe destinații importante de curse charter din România, din țări precum Grecia, Spania, Portugalia, Egipt, Mauritius, Kenya etc., declară Mircea Vladu, managerul agenției. Pentru acest sezon estival, Holiday Office a pus un accent special pe Turcia, dar nu a neglijat nici destinații precum Creta, Corfu sau Rodos. Varietatea de produse turistice pe Turcia, propuse atât clienților direcți cât și partenerilor noștri revânzători au fost pe gustul turiștilor și pariul făcut de noi s-a dovedit încă odată câștigător. Pentru acest sezon ne-am propus să avem cele mai bune prețuri din piață pentru vacanțele cu avionul în Antalya și, conform vânzărilor de până acum, în mare parte am reușit acest lucru.”, a mai adăugat managerul agenției, Mircea Vladu.
În perioada imediat următoare Holiday Office se concentrează pe menținerea unor prețuri foarte competitive pentru charterele de vară, dar și pe lansarea destinațiilor de toamnă, iarnă, primăvară, dintre care un accent deosebit este pus pe Dubai și Iordania.
Totodată, managerii agenției pregătesc deja împreună cu partenerii turci lansarea foarte timpurie a unor pachete Early Booking pentru sezonul estival 2016, la cel mai mic preț garantat! Așadar, toamna lui 2015 va aduce surprize la prețul pachetelor pe cursele chartele din vara lui 2016. Printre destinațiile vizate sunt: Antalya, Mallorca, Creta, Corfu, Tenerife, Rodos etc.
Vestea bună pentru turiști si pentru agențiile partenere este că toate aceste destinații sunt garantate dincolo de polița de insolvență în baza unui capital social de 1.000.000 RON.