Antena 3 CNN Life Tommy Rocher, moștenitorul imperiului Yves Rocher : "Bunicul meu a fost un vizionar"

Tommy Rocher, moștenitorul imperiului Yves Rocher : "Bunicul meu a fost un vizionar"

1 minut de citit Publicat la 14:23 01 Mai 2014 Modificat la 14:23 01 Mai 2014
Tommy Rocher, moștenitorul imperiului Yves Rocher : "Bunicul meu a fost un vizionar"
Foto: elacraciun.ro
La jumătatea acestei luni, am avut plăcerea să particip la un eveniment organizat de Ambasada Franţei în România şi marca Yves Rocher, ocazie cu care l-am întâlnit pe Tommy Rocher, moştenitorul imperiului Yves Rocher, cunoscut în întreaga lume de mai bine de 50 de ani. Loial brandului iniţiat de bunicul său, Yves, Tommy duce cu succes mai departe conceptul inovator de ‘cosmetică vegetală’, împletind armonios dorinţa de frumuseţe a femeilor cu respectul faţă de natură. Frumuseţe pe care, de altfel, brandul Yves Rocher a făcut-o accesibilă femeilor din întreaga lume, de multe decenii încoace. Vă veţi imagina, aşadar, că am vrut să aflu cât mai multe de la Tommy Rocher. Cum m-am descurcat, puteţi vedea în rândurile de mai jos.

Care este cel mai important lucru pe care l-aţi învăţat de la bunicul dumneavoastră?

În primul rând, pasiunea pentru natură: ambiţia supremă a bunicului meu a fost să acţioneze mereu în armonie cu mediul înconjurător, aşa cum o face fiecare plantă, fiecare arbore. În al doilea rând, viziunea. Bunicul meu a fost un vizionar şi a dedicat această pasiune pentru plante frumuseţii femeilor.

Yves Rocher este un brand care există deja de mai bine de 50 de ani, iar dumneavoastră înşivă reprezentaţi a treia generaţie care păstrează tradiţia intactă. Care credeţi că ar fi momentele esenţiale care au influenţat evoluţia brandului şi existenţa sa aşa cum o cunoaştem astăzi ?

Faptul că am rămas fideli rădăcinilor noastre bretone şi valorilor noastre, păstrându-ne, totodată, relaţia directă cu clientul. Cercetând în continuu, cu ajutorul ştiinţei, ceea ce există mai bun în plante pentru a le integra în produsele noastre, constituie, de altfel, baza cosmeticii vegetale. şi, de asemenea, faptul că am ştiut să ne adaptăm evoluţiei generale, odată cu internaţionalizarea brandului nostru şi cu dezvoltarea Internetului.

Citeşte continuarea interviului pe elacraciun.ro

×
x close