De-a lungul acestui an, Netflix a rămas unicul jucător major în streaming care nu a majorat prețurile abonamentelor fără reclame, în comparație cu competitori precum Walt Disney.
În schimb, s-a concentrat pe restricționarea partajării de parole în afara gospodăriilor, cu scopul de a obține acces la cei peste 100 de milioane de utilizatori care folosesc serviciul fără a se abona.
”Netflix seamănă acum foarte mult cu o companie de utilităţi, pe multe pieţe. Provocarea de a fi etichetată ca o companie de utilităţi este modul în care o companie în curs de maturizare continuă să găsească creştere”, au spus analiştii de la Bernstein, notează Reuters.
Odată cu încheierea grevei actorilor de la Hollywood, se speculează că Netflix ar urma să crească tarifele abonamentelor. Writers Guild of America (WGA) a aprobat recent un nou contract cu marile studiouri, la cinci luni după greva care a agitat lumea cinematografică.
Planul de abonament cu reclame lansat anul trecut a avut un start lent, dar analiștii susțin că Netflix va majora prețurile pentru opțiunile fără reclame în lunile următoare, pentru a atrage mai mulți abonați la acest nivel, generând astfel venituri mai consistente per utilizator.
Potrivit analiștilor, majoritatea noilor abonați la Netflix au optat pentru planurile fără reclame.
”Folosind aceste tactici, Netflix îşi va dubla probabil numărul de spectatori susţinut de reclame, anul viitor”, a declarat analistul Insider Intelligence Ross Benes.
Planul său standard cu reclame costă 6,99 dolari pe lună, în timp ce planurile fără reclame încep de la 15,49 dolari.