Un grup de români a creat o metodă de identificare a cancerului de piele printr-o aplicaţie ce foloseşte un model matematic, care ar putea revoluţiona prevenţia acestui tip de cancer. Start-up-ul românesc are circa 500.000 de utilizatori în întreaga lume şi a atras până acum finanţări de 4,5 milioane de euro, scrie
businessmagazin.ro.
Publicaţia internaţională axată pe tehnologie TechCrunch se întreabă dacă: „Este posibil ca o aplicaţie să te prevină în privinţa cancerului de piele? Start-up-ul din zona sănătăţii
SkinVision foloseşte tehnologia inteligentă şi algoritmi vizuali pentru a identifica modificările ce ar putea conduce la melanom“, iar Mashable include aplicaţia într-o listă a start-up-urilor cu impact în medicina preventivă. Aplicaţia a atras nu doar atenţia presei internaţionale, ci şi pe a investitorilor străini, care au finanţat-o deja cu circa 4,5 milioane de euro, în mai multe runde de finanţare, dintre care cea mai recentă, de aproximativ 3 milioane de euro, în vara anului trecut.
Citiți mai mult pe
businessmagazin.ro.