"Speed ad – Mistakes" a fost creat la iniţiativa unei agenţii de transport din Noua Zeelandă, care a dorit să lanseze o campanie în urma căreia şoferii să conştientizeze riscul la care se expun atunci când apasă pedala de acceleraţie nejustificat.
"Campania are scopul de a-i face pe oameni să reevalueze modul în care se uită la viteza pe care o au atunci când conduc. O persoană poate fi un şofer bun, însă nu poate nega că oamenii fac greşeli. Iar în viaţă se fac multe greşeli. De obicei ajungem să învăţăm din aceste greşeli! Atunci când suntem la volan, drumul este excepţia. Într-un sistem sănătos, nimeni nu ar trebui sa plătească pentru o greşeală cu propria viaţă sau a celor din maşina sa. Când are viteză, un şofer nu poate reacţiona foarte bine în cazul unei greşeli, iar acesta este mesajul cheie al campaniei", au explicat reprezentanţii agenţiei care au realizat această campanie.