Helen Gurley Brown era considerată o veritabilă legendă, o adevărată pionieră în mass-media.
Impactul ei asupra culturii populare şi societăţii s-a făcut simţit în lumea întreagă, mai întâi graţie romanului ei devenit bestseller „Sex and the Single Girl" publicat în 1962.
Ea le îndemna pe tinerele femei să devină independente din punct de vedere financiar şi să întreţină relaţii sexuale înainte de căsătorie.
Ulterior, timp de peste 30 de ani, şi-a pus amprenta asupra revistei Cosmopolitan".
"Era o legendă", afirmă Franck Bennack Jr., directorul general al grupului Hearst Corporation.
"Formula ei de sfaturi oneste şi directe despre relaţiile de cuplu, carieră şi frumuseţe a revoluţionat industria revistelor pentru femei", a adăugat Bennack, citat de AFP.
Helen Gurley Brown era totodată, şi o mare filantroapă. Ea a donat recent suma de 30 de milioane de dolari universităţilor americane Columbia şi Stanford, pentru a sprijini înfiinţarea unui institut destinat inovaţiilor din mass-media.
"Fetele bune se duc în Rai. Fetele rele se duc unde vor ele" - Helen Gurley Brown