Antena 3 CNN Life Oameni Creierul din spatele celei mai populare reclame. "Fă ce-ţi place. Nu e bine să faci ceva doar pentru că ai impresia că alţi oameni te vor considera inteligent”

Creierul din spatele celei mai populare reclame. "Fă ce-ţi place. Nu e bine să faci ceva doar pentru că ai impresia că alţi oameni te vor considera inteligent”

2 minute de citit Publicat la 10:58 02 Noi 2012 Modificat la 10:58 02 Noi 2012
Creierul din spatele celei mai populare reclame. "Fă ce-ţi place. Nu e bine să faci ceva doar pentru că ai impresia că alţi oameni te vor considera inteligent”
Foto: www.identites.net
În 2009, compania Evian a decis să-şi concentreze strategia de publicitate pe asocierea imaginii sale cu tinereţea. Mercedes Erra a avut nevoie de aproape un an pentru a-şi convinge compania de publicitate la care lucrează că o reclamă cu bebeluşi pe patine cu rotile care dansează pe muzică rapp este cea mai bună soluţie de promovare a produsului.

Clipul „Roller Babies” a devenit, în cele din urmă, cea mai vizionată reclamă din toate timpurile. A fost vizualizat de peste 75 de milioane de ori şi împărtăşit de 2, 2 milioane de oameni – un record demn de Cartea Recordurilor.

Erra a fondat agenţia BETC Euro RSCG în 1995 , alături de trei parteneri. În prezent, este directorul de comunicare al grupului Havas şi preşedintele departamentului de Marketing al Euro RSCG Worldwide.

BETC este în prezent una dintre cele mai mari şi solicitate agenţii de publicitate din Franţa. Baza de clienţi a agenţiei include 80 din cele mai mari 100 de companii din lume, printre care Coca Cola, IBM Volvo, Disney şi McDonald`s.

Mercedes Erra, mama a cinci băieţi, susţine implicarea femeilor în lumea de afaceri. Se află în consiliul de conducere al Fundaţiei Elle, al Comitetului pentru Imaginea Femeii în Media şi deţine funcţia de preşedinte al Forumului Femeilor pentru Economie şi Societate.

Născută în Spania şi crescută în Franţa, Erra promovează diversitatea într-o societate care nu se mândreşte cu toleranţa rasială, fiind membră activă a UNICEF şi a Human Rights Watch.



Erra şi-a început cariera în publicitate în 1981, ca stagiară la Saatchi & Saatchi. Consideră că s-a diferenţiat de alte persoane prin faptul că şi-a dorit mereu din ce în ce mai multe responsabilităţi, devenind în cele din urmă director în cadrul companiei. „Cred că atunci când oamenii îşi doresc responbsabilităţi, le pot obţine imediat, pentru că cei mai mulţi oameni se feresc de responsabilităţi”, explică Erra.

"Obstacolul femeilor se află chiar în minţile lor. Dacă o femeie ştie ce vrea, este foarte dificil să o opreşti. Pe mine n-a reuşit nimeni să mă oprească. Este foarte simplu. Fetele trebuie să-şi dorească un loc de muncă şi să studieze, la fel ca băieţii”

Obiectivul nu este să fie cele mai bune, ci să facă exact ce vor, ce le place. Asta nu înseamnă că nu-şi pot dori totul”

"Nu susţin că toate femeile ar trebui să facă ce fac eu. Am foarte multă energie, mai mult decât ar fi normal, ştiu. Dorm numai câteva ore pe noapte. Nu sunt o persoană echilibrată, am mai multă energie decât echilibru.”

Mulţi oameni nu-şi doresc ca viaţa profesională să se îmbine cu cea personală. Pe mine nu mă deranjează lucrul acesta. Nu am nici o problemă să-mi chem colegii acasă ca să lucrăm.”

Cu persoanele importante lucrez un pic mai dificil, pentru că nu mă impresionează reputaţia lor. Mă impresionează oamenii care sunt deştepţi, drăguţi, au o inimă mare şi intuiţie puternică”

"Fă-ţi munca bine, fă ce-ţi place. Nu este bine să faci ceva doar pentru că ai impresia că alţi oameni te vor considera inteligent”.

Fă ceea ce crezi tu că e bine pentru tine şi ţine minte: nu-ţi pierde jumate din viaţă făcând ceva ce nu ţi se pare interesant”, a declarat Erra pentru CNN.


 


 

 

×
Etichete: publicitate
x close