Cocktailul Honey Deuce, un amestec de vodcă, limonadă, lichior de zmeură și pepene galben, este vedetă la turneul de tenis US Open. Deși s-a scumpit, oamenii continuă să-l cumpere. Experții se așteaptă ca în acest an să se înregistreze un record în materie de vânzări - peste 10 milioane de dolari, transmite CNN.
US Open este unul dintre cele mai mari evenimente sportive din lume. Asociația de Tenis din SUA își propune să aducă un milion de fani la turneul din acest an, cel mai mare număr de participanți din istoria sa de 56 de ani, potrivit Sports Business Journal.
Astfel, vor crește semnificativ și vânzările pentru renumitul cocktail - Honey Deuce. Experții estimează vânzări în valoare de 10 milioane de dolari.
Honey Deuce, un amestec de vodcă, limonadă și lichior de zmeură, plus bilele de pepene galben, a devenit un adevărat succes.
Deși băutura este tot mai scumpă, oamenii continuă să o cumpere. Aleco Azqueta, vicepreședinte de marketing pentru Grey Goose (producător de vodcă), a declarat că acest lucru se întâmplă pentru că băutura este disponibilă doar două săptămâni pe an.
„Ceea ce este unic la Honey Deuce este că este ceva pe care oamenii îl așteaptă cu nerăbdare, deoarece poți avea originalul doar la US Open”, a spus el.
Cum a început povestea Honey Deuce
Cocktailul își are rădăcinile în 2007, când Grey Goose se afla în al doilea an de sponsorizare cu US Open, o înțelegere pe care a prelungit-o în 2023 pentru încă cinci ani. Brandul avea nevoie de o băutură care să fie ușor de servit într-un astfel de eveniment și să fie răcoritoare.
Băutura a fost inventată de un fost ambasador și restaurator Grey Goose, Nick Mautone, care se afla la piață când i-a venit ideea.
„A văzut o miere acolo și a spus: 'Care este gustul verii?'”, a povestit Aleco Azqueta.
Și așa s-a născut Honey Deuce.
La evenimentul de anul trecut, cocktailul a generat vânzări de peste 10,1 milioane de dolari. A devenit atât de popular, încât turneul are mai multe baruri „Honey Deuce Express”, care vând doar această băutură.
În total, peste 2,2 milioane de Honey Deuces au fost vândute la US Open de la inventarea sa în urmă cu aproape două decenii, urmând ca vânzările să doboare probabil noi recorduri în acest an.
Organizatorii turneului au mers și mai departe și au început să vândă și pălării, insigne sau tricouri cu cocktailul.