Producătorul italian de genți de lux plănuiește să-și crească vânzările prin lansarea unor noi modele de genți mai ieftine și prin dezvoltarea afacerii online.
De asemenea, directorul de marketing Stefano Cantino a anunțat că planul companiei din Milano este să închidă din magazine și să micșoreze diferențele de prețuri la noile produse între regiuni cu până la 10%, potrivit Digi24.
Prada are nevoie de noi strategii pentru a crește vânzările după ce a înregistrat cele mai slabe câștiguri din ultimii cinci ani.
Acesta este rezultatul cererii slabe din China, a creșterii dolarului și al atacurilor teroriste din Europa, însă, comparativ cu celelalte firme de lux, Prada a fost cel mai puternic afectată. Iar analiștii cred că acest lucru s-a întâmplat din cauza prețurilor foarte ridicate și a lipsei investițiilor în online.
„Depunem eforturi serioase pentru a acoperi toate categoriile de prețuri. Este o cerere ridicată pentru nou,” au spus reprezentanții companiei.