Nu are timp să prezinte, nu are timp să expună, nu are timp de subiecte importante. Ce să mai vorbim de silicoane şi tabloide...
În sfârşit, Departamentul de PR s-a gândit la toate aceste lucruri (e adevărat şi pentru a fi scutit de reproşurile realizatorului că nu comunicăm şi audienţele emisiunii sale). Şi, pentru a-l degreva pe Mircea Badea de citirea audienţelor pe post, ocupând astfel timp preţios cu lucruri pe care toată lumea deja le ştie (în opinia noastră) informăm:
După ce în fiecare zi a acestei săptămâni emisiunea ?În gura presei? cu Mircea Badea a fost lider de piaţă cel puţin 15 minute în fiecare seară, în data de 30 octombrie, Mircea Badea şi-a zdrobit concurenţii pe durata întregii emisiuni. Astfel, conform datelor furnizate de GFK, în intervalul orar în care s-a difuzat emisiunea şi anume 23.05 -23.55, ?În gura presei? a obţinut, în mediul urban, un rating mediu de 2,4% şi un market share de 10,4%. Pe locurile următoare s-au situat Acasă Tv, cu un rating de 1,8% şi un share de 7,8% şi Pro Tv, cu un rating de 1,6%. În continuarea clasamentului, în ordine descrescătoare, s-au situat OTV, Antena 1, Prima Tv şi, pe ultima poziţie a topului nostru, Realitatea Tv, cu doar 1% rating şi 4,4% cotă de piaţă.
Menţionăm că în studioul emisiunii nu a funcţionat în continuare aerul condiţionat, dar a fost prezent ventilatorul, fapt ce a dus necontestat la obţinerea acestor cifre.
Nu credem în schimb că dacă şi concurenta va renunţa la aere în favoarea ventiloarelor cu vânt vor obţine asemenea audienţe.
Antena3.ro