Întrebat care sunt cele mai inedite reclamaţii primite de către comisarii ANPC, Cerbulescu a făcut referire la una în care o persoană, după ce citit rubrica de horoscop dintr-un ziar, care indica şanse de câştig la loterie, a cumpărat bilete, dar nu a câştigat.
"O reclamaţie, primită de vreo jumătate de an, a fost din partea unui consumator care reclama un ziar de largă circulaţie din Bucureşti pentru simplu fapt că citise în ziua respectivă în horoscop că va câştiga o sumă foarte mare de bani şi a jucat şi la loz în plic, şi a luat şi un bilet la loto şi la alte jocuri, şi nu a câştigat nimic. Ne-a trimis biletele respective şi decupajul din ziar cu horoscopul şi reclama ziarul, cerând daune materiale şi morale pentru că el şi-a cheltuit nişte bani crezând că va putea câştiga aşa cum scria în horoscop. Răspunsul nostru a fost că trebuie să se adreseze ziarului sau redactorului care ţinea rubrica de horoscop, pentru daune. I-am explicat că noi nu avem nicio treabă", a spus Constantin Cerbulescu.
Preşedintele ANPC a declarat în interviul acordat agenţiei de presă că scopul instituţiei este acela de a-l face pe consumatorul român să conştientizeze drepturile pe care le are, mai ales pe cel de a sesiza autorităţile în cazul unui produs neconform.