Inedita mişcare face parte din campania de marketing „Open happiness” (Deschide fericirea), lansată de Coca-Cola pentru a atrage cât mai mulţi tineri.
Automatul cu băuturi răcăritoare, care a apărut peste noapte în campusul universităţii, are scris pe el mesajul „Hug me” (Îmbrăţişează-mă).
Potrivit Daily Mail, reprezentanţii Coca-Cola au ales să instaleze automatul în Singapore, fiindcă aici sunt descurajate manifestările publice de afecţiune.
„Fericirea este contagioasă. Automatul cu îmbrăţişări este o idee simplă, menită să răspândească fericirea. Reacţia tinerilor a fost uluitoare. La un moment dat, cinci fete îmbrăţişau automatul în acelaşi timp”, a declarat Leonard O’Gready, directorul Coca-Cola Asia.
Automatul care ofera Coca-Cola contra unei îmbrăţişări nu este primul automat din campania „Deschide fericirea”. În urmă cu doi ani, compania a montat într-un campus din SUA un automat care a împărţit sticle de suc, flori, baloane, pizza şi sandviciuri uriaşe.