Antena 3 CNN Life Fun Agricultorii japonezi îşi promovează ceapa cu ajutorul muzicii pop

Agricultorii japonezi îşi promovează ceapa cu ajutorul muzicii pop

<1 minut de citit Publicat la 13:16 21 Dec 2010 Modificat la 13:16 21 Dec 2010
Agricultorii japonezi îşi promovează ceapa cu ajutorul muzicii pop
Foto: srilankanrecipe.com
Agricultorii japonezi de ceapă au găsit o modalitate ieşită din comun de a-şi promova produsele. Mai multe firme au înfiinţat o trupă de muzică pop care, prin concertele pe care le susţine, îi încurajează pe oameni să cumpere ceapă de la producătorii locali.

Japonezii sunt mari consumatori de muzică pop. Iar pasiunea lor este acum exploatată din plin de agricultori. Trupa Neghico a fost înfiinţată pentru a promova consumul de ceapă de la producătorii locali şi pentru a descuraja importurile mai ieftine din China.

Campania de publicitate ieşită din comun le-a adus un profit nesperat producătorilor, iar ideea lor a fost luată şi de alţi investitori.

Cu formaţia pe care o voi înfiinţa vreau să pun la punct evenimente în care voi implica întreaga comunitate.

Această formaţie nou-înfiinţată repetă zilnic. Impresarul lor speră că succesul fetelor îi va ajuta pe mai mulţi patroni de magazine de fructe să îşi promoveze produsele.

Agricultorii din Japonia îşi promovează ceapa prin muzică

×
x close